neděle 13. září 2020

Batůžky - soutěž

Ná mém instagramu právě běží soutěž o 2 stahovací batůžky z anší dílny, a to až do 18.9. Stahovací batůžek je taková blbinka, bez které si už svůj život nedovedu představit. Nejen, že je multifunkční a poslouží  jako kabelka, pytlík na sport nebo i sáček na špinavé prádlo při několikadenní přespávačce, ale taky nic neváží a zároveň toho docela dost unese a přežije, pokud ho teda nenarvete úplně k prasknutí a neservete mu dvakrát overlokem prošité stehy. I to už jsem totiž viděla. 


Máme v obchodě 4 vzory v barvách našich zero waste sad na nákup bez obalu. Takový batůžek a zw sada spolu fungujou jako moc pěkný dárek pro někoho, koho máte rádi. Nejsem zrovna módní divoch a milovník výstřelků a sama chodím s modrobílým batohem dole na fotce, kdyby mi ale bylo znovu 20, určitě bych nosila batůžek s barevnou zeleninou, protože je výrazný. A něco o vás říká. Třebaže to s tím ovocem a zeleninou myslíte vážně, nebo že byste to s ním chtěli myslet vážně a potřebujete něco, co na vás párkrát denně vykoukne a připomene vám to, že jste dneska té zdravé stavě zatím tolik nedali, tak ať s tím raději bleskově něco děláte. A nebudete přitom muset kouknout na mobil.


Můj batůžek si často bere muž, protože má rád modrou, a taky syn, protože má ve věcech bordel a odchází většinou na poslední chvíli, a můj ukázněný batůžek visí spořádaně na svém háčku na dveřích a čeká, až se někam půjde, takže proč by syn něco složitě hledal, když beztak spěchá a po tom mém stačí jen sáhnout. A mně to nevadí, protože jsem nejšťastnější, když se věci používají a žijou si svým vlastním životem. 


Stahovacích batůžků je všude mrtě, ale pokud doma ještě žádný nemáte a přáli byste si ho, můžete zapojit do soutěžě. Bacha, do slosování půjdou jenom hlasy tech, kteří budou hlasovat pod soutěžním příspěvkěm na instagramu, což je tento.  


Jo a ještě jedna poznámka k tomu používání stahovacího batůžku jako pytle na špinavé prádlo - víte jaký nejgeniálnější pytel na prádlo jsem zatím kdy viděla? Povlak na polštář, který má kamarádka Eva dětem balí na tábor do kufru. Do povlaku dáte všechno! Jedním slovem geniální. Co vy, nemáte taky nějaký super tip? Jestli jo, tak sem s ním, takové tipy mě totiž baví nejvíc.






 

Žádné komentáře:

Okomentovat