neděle 13. listopadu 2016

Děkuju

Dneska budu děkovat. Budu děkovat vám všem, kteří jste pod soutěží o Barnabáškovy knihy nechali tolik krásných komentářů. Zjistila jsem, že neznám Krásu nesmírnou, Gabru a Márinku a Bratry lví srdce a že je potřeba je sehnat. Vím, že se hodně řeší, že děti nečtou a že porozumění čtenému textu je základ pro porozumění víceméně všemu, a těší mě, že tolik z vás dětem čte a ke čtení je vede.  Jak říká češtinářka našich dětí, paní učitelka Klíčníková, čtené a nečtené děti se ve škole poznají od prvního dne. Soutěž běží ještě týden, takže se můžete zapojit, pokud máte chuť.

Pak budu děkovat Soně Malinové. Ráno kouknu na blog a návštěvnost překonává rekordy. Chvíli jsem si myslela, že jsem vyhrála tu Lohas Blogger výzvu, ale nakonec jsem zjistila, že na mě odkázala Soňa Malinová, což je taková krásná keramička a majitelka galerie Krystal v Havířově, na jejíž blog určitě všichni chodíte, protože to je takový ten nakažlivý blog - životní deník, na který všichni chodí, a která tam napsala, že jsem ji zachránila! Jsem dojatá, protože zachránit kohokoliv je úžasný pocit, ale zachránit Soňu Malinovou!

No a nakonec budu děkovat Radkovi, který byl od té dobroty, že nám včera zajel na chalupu vypustit trubky, protože v noci mělo být v Rybníku -6 a my se tam chystáme až přespříští víkend.

Dneska nás čeká výlet do Taunusu, což jsou takové místní Beskydy, tak se těším do lesa. Akci pořádají rodiče z Kristinčiny třídy, prý, abychom se sblížili a lépe poznali. Sbližování a lepší poznávání v němčině není mojí silnou stránkou, ale beru s sebou Leušku, která bude doufám pořád odbíhat do lesa a já ji budu muset honit, takže na to sbližování nezbyde tolik prostoru.

Přeju všem hezkou neděli!

4 komentáře:

  1. A jak to tedy s tím Lohasem celé dopadlo, nevíš?:-) Kusanec nic nepíše, Ty nic nepíšeš, já nic nevím...:-). P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no já jsem taky šňupala všude a nemohla nic najít, tak jsem napsala Andree a dozvěděla se, že vyhrála Kusanec. Ale beru to tak, že jsme vyhráli všichni, protože jsme to všichni měli pěkný :)

      Vymazat
    2. No, to tak bývá, že vyhraje ten, koho čekám nejméně. Přála jsem to Tobě, moc se mi článek líbil, fakt...;-). P.

      Vymazat
    3. Dík, seš zlatá! A máš boží perníčkové adventní kalendáře!!!!

      Vymazat