středa 9. ledna 2013

Zuzana, can I ask you something?

zeptala se nedávno naše babyistterka. "Why are the parents always having so many wine bottles?"


To je velmi zajímavá otázka. Když jsem začátkem tisíciletí dělala chůvu malým Američanům, taky jsem o tom hodně přemýšlela. Že by neměli čas pravidelně vynášet tříděný odpad?


Tehdy jsem toho nechápala víc. Třeba proč se paní domu tak dloooooooooouho sprchuje? Proč se schovává před dětmi, když přijde z práce dřív? Proč nebere vážně existenciální výkřiky typu "But I HATE school!"? Proč dětem neuvaří něco pořádného? Proč jim neostříhá nehty na nohou?


Mí malí Američani pomalu vyrůstají z puberty, vlastním dětem rostou druhé zuby a já klidně usínám, i když mi čtyřletá dcera před spaním svěří, že chce umřít a už nikdy nechce žít. 


This is because we always have so many wine bottles. This is because we are parents.

2 komentáře: