pátek 18. listopadu 2016

50 ubrousků voskovaných v troubě

Tolik jsem se pro ně nadchla, že jsem jich navoskovala 50. Zničila jsem u toho struhadlo a namohla si rameno, ale hrozně jsem chtěla mít na trhu nový zerowaste produkt, protože touhla zatočit se zbytečným odpadem visí ve vzduchu a sady sáčků na nákup jsou mým bezkonkurenčně nejprodávanějším zbožím.


Tady si je můžete prohlédnout pěkně v akci.


Nosím je sama, dávám je dětem do svačin, balíme do nich sýry v lednici a když se srolují do kornoutku, poslouží jako sáček. Už se mi i stalo, že jsem ubrousek poskládala do origami kelímku a pila z něj :)


Je potřeba počítat s tím, že docela rychle chytnou patinu a že změní barvu v místě ohybů. Je lepší chovat se k nim šetrně a dbát na to, aby se neskládaly pořád na tomtéž místě. Jinak ale nenačichávají, a to ani zmíněným sýrem. Po použití je buď ometu smetáčkem nebo otřu vlhkým hadříkem. V případě nutnosti ubrousek přežije i tekoucí vodu a mýdlo, příliš časté "praní" ale nemůžu doporučit.


Líbí se mi, jak jsou barevné. 


Líbí se mi, jak voní.


Líbí se mi, jak jsou tuhé, když je vyndám z vymrzlého batohu, a jak zvláční, když je zahřeju v ruce.


Co po trhu zbylo jsem nahrála na Fler, ale protože na fotkách byly moje kontaktní údaje, což je proti pravidlům Fleru, Fler šerif ubrousky smazal. Nahrála jsem znovu ty, ke kterým mám fotku bez vizitky, pár se prodalo a zbyly jenom dva druhy. Další vzory najdete u mě na Etsy, kam budu postupně vkládat další. Pokud neumíte anglicky nebo se tam nechcete registrovat a ubrousek byste přesto chtěli, napište mi email a domluvíme se. 
A pro soutěživce připomínám, že zbývají jen tři dny do konce soutěže o Barnabáškovy knihy, jeden vítěz bere vše, tak jestli jste se ještě nezapojili, máte možnost!

1 komentář:

  1. To vypadá zajímavě! Opečovávej rameno, chápu že muselo dostat zabrat :D ale věřím, že to za to stálo! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat