pátek 15. dubna 2016

Video, které mi poslal můj bratr - Finnish Boose Day for the Parents

Připsal k němu poznámku, že si u něj hned vzpomněl na mě. 


Měla bych být dotčená, že si mě mí přátelé spojují s vínem, ale nejsem, protože to tak prostě je. Když jsme před lety hráli na chalupě hru, ve které jsme se rozdělili do dvojic a měli pro svého partnera nakreslit obrázek něčeho, co je pro něj typické, byla jsem ve dvojici s Jíťou, která mi udělala kartičku  (a musím říct, že opravdu moc hezkou) s flaškou vína a polovypitou skleničkou vedle ní. Je to tak, prostě si ráda dám.
Video je dokonalé, už se těším, až si ho po dopsání blogu pustím znovu. Asi není snadné žít ve Finsku a dalších severských přeregulovaných zemích. Nojo, někdo má Zemana a někdo zase něco jiného....


Žádné komentáře:

Okomentovat