čtvrtek 2. července 2015

Co mi vzkázala Bára a pouzdro na homeopatické tuby

"Ahoj. Moc se mi líbí penál a těším se, až ho budu mít. Jestli se mi nebude líbit ušiješ mi další? Líbí se mi moc i kapsář, používáme ho na věci."

Co k tomu dodat? To víš Barunko, že ti ušiju další, a moc ráda. To bude mít maminka radost! :)

Ani mladší sestra Dorotka nechtěla zůstat stranou a vzkázala mi: "Já chci k tobě domů někdy a chci taky kapsář - můj, a penál. A prosím, ještě bych chtěla žvejkačky. Peněženku bysem chtěla s pandou." 

Asi budu muset do příštího balíčku přihodit pár žvýkaček. A všechno jim ušiju, po těch letech už je vlastně dobře znám a pro lidi, které dobře znám, se šije jedna radost. Třeba Evě, kterou už zítra uvidím u nás na chalupě spolu s dalšíma holkama, co spolu chodíme, jsem k narozeninám ušila pouzdro na homeopatické tuby a pěkně jsem se vyřádila. 


Na věcech jako je tohle pouzdro se dobře pozná, jak jsme s mým mužem z různých planet. Když jsem podobný penál viděla u Lookrecie na facebooku, měla jsem zážitek malého setkání s géniem a okamžitě zahořela touhou podobná pouzdra ušít všem svým homeopatickým přátelům. Když včera můj výtvor viděl manžel, řekl jen: "Seš ty ještě vůbec normální?" nebo něco v tom duchu, přesně už si to nepamatuju, protože mi to po těch letech leze rovnou druhým uchem ven. 

  
Je na 16 tub. Přijde mi teda, že Evča jich má aspoň sto, ale tohle je jen pro začátek.


 Má kapsičku na poznámky nebo na recepty a taky jednu na zip po celé délce na něco placatého, jako je třeba platíčko s ibáčema, protože po některých večírcích prostě nad ibáč není (a obávám se, že jeden až dva takové nás čekají o tomto víkendu.)


Jinak poslušně hlásím, že zítra končí škola, my vyrážíme do terénu a počítač povětšinou bude sedět doma, takže tady asi bude dost mrtvo. Živo bude u mě na Instagramu, který jsem si zase stáhla. Koupila jsem si totiž chytrý telefon (konečně vím, odkud pocházejí všechny ty nádherné čtvercové fotky z různých blogů) a trošku jsem tomu propadla. Doufám, že mě to rychle přejde, protože matka přilepená k iPhonu rozhodně není dobrý příklad pro děti. Díky instagramu jsem objevila nové krásné blogy, třeba Kusanec, tam jsem se docela zasekla.

Jo, a rajčata jsme zase nestihli, jinak skoro všechno dozrálo a spáslo se. Leslie bude mít zase radost!

1 komentář: