úterý 14. dubna 2015

Lea sleeping No. 1

Šiju novou řadu kabelek, která se jmenuje Lea sleeping. Proč asi? Na světě je určitě spousta řad různých věcí, které se jmenují someone sleeping, raději to ani nebudu googlovat.
 

Před dávnými a dávnými časy, když jsme ještě měli jenom Andreje, jedna velmi moudrá žena jménem Jelena řekla: "Ty uklízíš a vaříš, když dítě spí?! Seš blbá, kradeš si čas na sebe." Pravdu měla. Tehdy mi začal nový život a na Jelenu vždycky vzpomínám s láskou.


Tašky jsou velmi recy. Rozštroubovala jsem na ně předposlední knihu vzorků potahových látek, které mi muž před lety dotáhl z uliceUž mi zbývá jenom jedna, ta nejkrásnější, kterou si chci schovat jako artefakt. To pečlivé provedení, to kožené ucho, ta kvalita!

 

Dámy a pánové, dovolte mi abych vám představila Lea sleeping No. 1.


Klidně si o ní napište, zatím je volná, ráda vám sdělím detaily.

2 komentáře:

  1. Dobrý den, dneska jsem úplnou náhodou narazila na Váš blog, máte tu krásné věci. Tahle kabelka je nádherná!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, děkuju za kompliment :) Náhodná setkání jsou někdy ta nejpevnější, tak doufám, že se tady ještě potkáme.

      Vymazat