pátek 30. srpna 2013

Sponkovník

Šít sponkovníky by mě nikdy nenapadlo, kdyby je po mně nechtěly kámošky, protože Kristinka nejraději nosí účesy, které nezahrnují žádné česání, a k takovým sponky nejsou potřeba. Ještěže člověk ty kámošky má, vymýšlet dokonalý sponkovník byla docela zábava.


Jsem žena veskrze praktická, a tak jsem chtěla, aby se do něj dalo umístit všechno, nejen sponky. Nahoře má tedy kapsu, do které nastrkáte gumky, klipsy, chlupaté frotky i další dekorativní  položky včetně kartáče a zrcátka.


 Zkušenosti ukázaly, že kapsu je nutné udělat zapínací, aby se pod tíhou obsahu neodchlipovala, a že suchý zip k tomuto účelu vhodný není, protože dělá z froté gumek chemlonové chumáče. Zvítězila magnetka.


Popruh na samotné sponky je prakticky dlouhý. Sponkovník může viset nízko, aby si dcera mohla svůj svět organizovat sama (pak je ovšem potřeba popruh zahnout a přicvaknout), anebo vysoko, aby nedosáhla na všechny jeho části.


 Když se jede k babičce nebo na dovolenou a  je bezpodmínečně nutné vzít všechnu tu krásu s sebou, popruh se kolem balíčku omotá a ze sponkovníku je úhledný cestovní obal na vlasová zkrášlovadla.  


Hotových je prvních 12 kousků. Jestli některý z nich chcete, napište mi prosím mejl s číslem podle vzorníku, a pak si užijte poslední prázdninový víkend. 


My si ho taky užijeme. Teď ale běžím do papírnictví shánět sešity, jejichž jména mi připomínají návody na papírové domečky z ABC, které v dětství stavěl můj bratr, jako třeba Kieserblock, Lineatur 2, DIN A5, mit Rand. Žít v cizině je prostě zábava! 

4 komentáře:

  1. Sponkovníky jsou bezvadné!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě dolu ty 2 pásky prošít v několika místech napříč, aby se tam dala provléknout (zavěsit) čelenka ;-)

    OdpovědětVymazat