úterý 5. května 2015

TOMS - Boty s přesahem


Jojo, už zase jsem si koupila boty. Tentokrát k nim ale nebudu šít tašku ani nebudu zjišťovat, že se v nich vlastně nedá chodit. Tentokrát budu dělat úplně normální píárko značce, o které jsem včera neměla ani páru a teď už si ji druhou hodinu googluju. Šla jsem si koupit Campery, ale domů jsem si přinesla TOMSy.


Jsou stejně jako Campery pohodlné jako papučky (já vím, miláčku, že i vypadají jako papučky), ale ještě mění svět k lepšímu. Když si je koupíte, věnuje jejich výrobce pár bot nějakému dítěti, které je nemá. Geniální princip. Vymyslel ho na první pohled obyčejný mladík z Texasu, který chtěl prachy a slávu, a tak podnikal, chodil do televizních soutěží, až se nakonec našel v botách.


Jeho touha něco dokázat, v něčem vyniknout a opravdu něco změnit mi přijde inspirativní. Svůj příběh už stihl vydat a já mám chuť si knihu hned koupit a přečíst. 


Na stejném principu TOMS prodává i brýle (když si je koupíte, pomůžete slabozrakému k lepšímu vidění) a kabelky (za tu zase firma dodá sadu zdravotnických pomůcek pro terénní porody do rizikových oblastí). Všechno v cool designu zacíleném na vysokoškolsky vzdělanou ženu střední třídy, jako jsem já: přírodní materiály, decentní etno nádech a dojem osobního přístupu. 


Čím víc o tom přemýšlím, tím víc se mi celá myšlenka líbí. Jak je to čisté, jak je to přímé, jak mají nakonec všichni radost - já, že mám nové boty, Blake Micoskie, že získal další fanynku, která mu zadarmo dělá reklamu, a nějaké děcko, že dostane (třeba své první) boty. 


 S prodejem dárcovských odznáčků, lampiček a propisek, které si taky většinou koupím, ale musím napřed překousnout chuť přejít na druhý chodník, abych se vyhnula nepříjemnému rozhovoru a přehrabování v peněžence, jestli mám dát přesně a nebo víc, a když víc, tak o kolik, se to nedá vůbec srovnávat.    



  
Jestli se chcete ještě trošku dojmout, pusťe si tohle video.


2 komentáře:

  1. po Tomskách pokukuju už několik dní... Tady tyhle jsem ale vůbec nikde neviděla, kde je možné tento kousek sehnat?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou tady od nás z Frankfurtu, ale dají se koupit přímo v jejich obchodě: http://www.toms.com/featured-shops/beige-and-navy-stripes-womens-classics

    OdpovědětVymazat