čtvrtek 2. dubna 2015

Na poli se něco děje


Přijde mi zajímavé, že první vzešly hrášky odrůdy Germania. Že by se i tady projevila pověstná německá efektivita?


Děje se toho ale mnohem víc. Děti odjely do Ostravy na velikonoční prázdniny a my s Leou jsme se pustily do zvelebování dětských pokojů. Vizi, jak by pokojíčky měly vypadat, jsem měla v hlavě už dlouho a  neskonale děkuju babičce a dědovi, že jsem se do toho mohla konečně pustit. 


Začalo to nákupem. Rozhodla jsem se, že nepojedu do Ikey, protože problémy s nedostatkem místa v bytě se tím vetšinou nevyřeší, naopak vždy přibudou další předměty, které je potřeba někam umístit. Plán byl vůbec nevytahovat auto, vystačit s tím, co už doma máme, a dokoupit jen koberce a dekorace dohromady ne za víc než 100 Euro. Což se podařilo a ještě docela dost zbylo, protože v Zara Home, Straussovi i Buttlers měli výprodeje loňského zboží. Trochu jsem litovala, že jsem jela na kole a neuvezla toho víc. (Ano, jet na kole s nástěnkou, zrcadlem a dvěma koberci v dětské sedačce je možné. Taky mě to překvapilo.)


Pokoj holčiček bude takový, aby to v něm bylo vlastně tak trochu jako venku. Kristinka si přeje, abych jim na stěnu nakreslila strom a pejska, což je úkol, který ještě netuším jak uchopím.


Zatím mají motýlka. Holčičí pokoj má balkón, který se po přestavbě nábytku dá i otevřít, takže si k němu může přisednout i nějaký opravdický, živý.


V Andrejkově pokoji to už jako venku vypadá, protože můj muž mu tam kdysi před lety vymaloval oblohu i s obláčky. Jsem úchyl do pruhů a do klučičího pokoje jsem jako hlavní motiv zvolila právě pruhy. 


Takhle nakupě to vypadá jako dekorace do vězení, ale rozprostřené v prostoru je to super. Proměny pokojíčků vám ukážu až po Velikonocích. Tak se přijďte kouknout, jestli nezmrznete.

Žádné komentáře:

Okomentovat