středa 12. března 2014

Dneska ještě stručněji

Multitasking není moje silná stránka a všechen můj potenciál psát momentálně spotřebuje pracovní korespondence. Ale mám potřebu trochu děkovat, vám všem za vlnu solidarity, která se zvedla poté, co jsem se svěřila s problémy s pečením chleba, a zejména Markétě za radu držet kvásek v lednici a vyndávat ho jenom na krmení -  od té doby nezplesnivěl ani jednou. 
Taky chci poděkovat Jitce za to, že přeložila všechny synopse, přestože má svého taky dost, Markovi za to, že se s ním tak dobře pracuje, Tatjáně za to, že včera přišla, i když od rána makala v Coca Cole a večer ještě musela na německý kurz, a hlavně Monice, že mě nazavaluje dotazy, jestli už jsem došila její deku. Nedošila, ale zvládla jsem vyfotit top (hotový je už přes měsíc). 


Držet se předlohy jsem tentokrát myslím zvládla líp než obyčejně :)



A taky bych chtěla poděkovat dětem, že jsou tak hodné, i když jsou nemocné a celý den se se mnou nudí doma. Pět telefonujících kolegů v open officu má na pracovní výkonnost určitě mnohem horší vliv. 
Jestli se Kika uzdraví, pojedeme o víkendu otevřít chalupu. Včera nám v přízemí vyměnili okna. Nějak jsme nepočítali s tím, že to udělají dřív, než stihnem dojet a všechno přikrýt igelitem. Doufám, že strávíme více času vyhříváním se na sluníčku než vymetáním drobného prachu z kuchyňských spotřebičů a zametáním myších hovínek :)

2 komentáře:

  1. Uaaaaa, to nezni uplne dobre :(

    OdpovědětVymazat
  2. No samotny zednik nam napsal, at se pripravime na to, ze je tam bordel, a kdyz to napsal chlap, tak to teda bude neco... ale my jsme statecni.

    OdpovědětVymazat