středa 11. září 2013

Happy Birthday Giveaway

{For English Scroll Down}

Když mám narozeniny, chce se mi slavit. Vzít si vysoké podpatky, koupit si něco, co mi za výlohou padne do oka, a celý večer popíjet víno. 


To všechno mám dneska v plánu. Jen co došiju tuhle hromadu obalů na brejle na trhy ve Wiesbadenu, vyrazím do ulic. 


A abych v tom dnešním deštivém dni nedělala radost jenom sobě, mám dárek i pro vás, milí čtenáři! 
Na Fleru se u mě ode dneška do neděle nakupuje s 30% slevou, a taky jsem si pro vás připravila SOUTĚŽ! 

Jestli byste rádi vyhráli tuhle námořnickou taštičku s karabinkou, podnikněte následující kroky:

1) lajkuje Bag Me stránku na Facebooku, (neplatí pro ty, co už to udělali)
2) nechejte pod článkem komentář. 

Vím, že je občas obtížné komentář zplodit, protože věty typu "Oh, I really like this pouch", "Great!" či prozaické "I liked you on FB", kterých pod podobnými soutěžemi na anglických blozích najdete kilometry, v češtině znějí zvláště, věřím ale, že si s tím nějak poradíte. 

 A bacha, pokud komentujete anonymně, nechejte na sebe v komentáři kontakt, jinak vám nebudu moct napsat, pokud vylosuju právě vás. 

Soutěž začíná právě teď a losování proběhne v pondělí v 10 ráno. 

***************************************


B*I*R*T*H*D*A*Y    G*I*V*E*A*W*A*Y

It's my birthday today and  at the occasionI prepared this B*I*R*T*H*D*A*Y  G*I*V*E*A*W*A*Y for you! You can win a navy style pouch with all my favourite details, made by me!


 You have to do two simple things to enter this giveaway:

1) like Bag Me on Facebook
2) leave a comment under this post. If commenting as an anonymous user, please leave some contact info, otherwise I will not be able to reach you in case you win!

Giveaway starts right now and ends on Monday, September16th at 10 am. 











9 komentářů:

  1. Jů, jsem první! Tak tedy komentuji i lajkuji (už dávno) na fb. A těším se na výsledky soutěže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ja taky, zatim mate docela dobrou pravdepodobnost! :)

      Vymazat
  2. Jako FB začátečník jsem olajkovala, co se dalo :-) Pořád tuto komunikační vymoženost nového tisíciletí (jako majitel klasického tlačítkového mobilu) nějak nechápu, tak snad můj hlas platí :-) A už vůbec netuším, jak se pod komentář podepsat. Takže asi budu anonym. Ale jinak, abys Zuzko věděla, jsem to já - Markéta z gymplu, velká fanynka velkých i malých tašek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mila Zuzko, moooooc me mrzi, ze to to vino vecer nemuzu popijet s Tebou, ale jsem hrdina a do patka to vydrzim! Taky Ti preju, aby Ti slo to siti od ruky a stihlas vyrazit v tech podpadcich po tech vylohach! Treba Ti padne do oka nejake penkne pyzamko ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila teta, v patek to dozenem, za vsechna prani dekuju, budu se snazit, co mi budou sily stacit a krz ty podpadky cestou do skoly - vzala jsem si kanvasky s nepromokavou spickou a koupila jsem jedny kalhoty pro Kristinu a slozku na vykresy pro Andrejca. Chapes, vid? :)

      Vymazat
  4. Taky všechno nejlepší, byť do neznáma :). Olajkováno (to vypadá strašně takhle, to slovo :). Taštička krásná, barvy oceňuju jako milovnice majáků a všeho námořnického. Mějte se hezky, H.

    OdpovědětVymazat
  5. Lajkuji:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat