pátek 28. června 2013

Take Your Bag With You

Včera jsem zjistila, že posty s anglickými nadpisy mají skoro 4x větší čtenost než ty s českými. Dovedu si představit, jak zklamaní musí být všichni, co si na mě kliknou kvůli fotce, kterou jim vyhodí google, a pak se jim otevře post v češtině. Předem se jim omlouvám, protože anglickými titulky se to tady odteď bude jenom hemžit!  

Včera jsem si taky uvědomila, že jestli si chci letos nahřát kosti na zimu, budu se muset vydat někam na jih. Máme to naštěstí v plánu, pojedeme skrz Portugalsko odshora až dolů a pak zase zpátky. Doufám, že Pyrenejským poloostrovem nebude v polovině srpna nečekaně procházet studená fronta.


V Portugalsku taky vznikla takhle fotka jedné z mých tašek, kterou si koupila a pak vyfotila moje moc dobrá kamarádka Eva. Z Evči se v posledních letech stala moje dvorní fotografka a z jejího objektivu pocházel i zimní plakát. Jestli si ho nepamatujete, což by bylo divné, protože jsem ho tady loni ukazovala asi 3x, můžete si ho připomenout zde. Zimní propagace se nesla pod heslem "Keep Your Book Warm" a říkám si, že jsem to klidně mohla nechat. Pohled na tašku shlížející z hradu Svatého Jiří  ale nemohl zůstat ladem, protože je dokonale prázdninový - tuším, že už se taky nemůžete dočkat, až se někam vydáte, pokud už tam ovšem nejste. A jestli byste si s sebou chtěli vzít nějakou Bag Me tašku, žádnou zatím nevlastníte a bydlíte ve Frankfurtu a okolí, přijďte v neděli 30.6. na besídku České školy bez hranic, budu tam mít stánek. Pokud jste odjinud nebo se vám to zrovna nehodí, vězte, že co se neprodá offline, bude od pondělí na Fleru! Ode dneška tam už visí tyhle dvě lněné krasavice, které jsem šila mezi biflováním německých slovíček.


Pro ty z vás, kteří jste mi drželi palce, mám dobrou zprávu. Zkoušku jsem úspěšně složila a do životopisu si můžu připsat jeden řádek. 







Žádné komentáře:

Okomentovat