čtvrtek 20. prosince 2012

Zítra bude konec světa

a navíc pozítří odjíždíme do Česka, takže jenom rychlá bilance posledního roku.
Byl to super rok, který se nesl v duchu Andrejkova nástupu do školy a nového rytmu, který to přineslo nám všem. Já jsem vylezla z nory a ukázala své šití světu. Fakt, že jsem se přesunula na offline trhy, pozitivně ovlivnil mé zisky. Vybředla jsem z podhranice životního minima. Můj denní příjem za rok 2012 stoupl na něco přes 2 Euro, což je rozpočet, se kterým jsem svého času uměla výborně pracovat. A pak že na vysoké škole se člověk naučí jen kopírovat! 


Na offline tržištích člověk potká hodně zajímavých tvůrců. Nakupování na netu má něco do sebe, tyhle krabičky bych na síti ale určitě přehlídla. Keep it reel, digger! Sama bych to nevyjádřila lépe. 
Při všech těch setkáních s krásnými věcmi a rozhovorech s jejich tvůrci jsem byla pořád v pokušení prohrábnout tržbu a něco pořídit. Naštěstí vždycky přišel můj muž a pomohl mi ohodnotit kandidáty na koupi z hlediska funkčnosti. Jsme spolu dlooooouho a už dávno jsme zjistili, že hromadění věcí je třeba trochu organizovat.


Pamatujete si fotku Japonce, jejíž kousek visel v předešlém postu? Teď visí celá u nás v kuchyni vedle jídelního stolu. Už nemusím v pracovní dny obědvat sama. Dětem připadá povědomý. Kristinka tvrdila, že ho viděla v Hubnících u babičky Jany. Možná nevědomky obědvám se světovou celebritou.



A minulý týden jsme dostali dopis. Byl od jednoho kluka z Konga, kterému platíme školné a který nám poprvé po čtyřech letech napsal něco osobního. Reagoval na naše psaní z minulých vánoc, kdy jsme mu vyprávěli o zimě, o sněhu a o tom, jak si v něm hrajeme. 


Psal, že bychom to neměli dovolit, protože slyšel, že sníh je strašně studený a nebezpečný. Nechala jsem vyvolat pár fotek, aby viděl, že děti netrpí, naopak, a že jsou při hře teple oblečené. "Tady ale nevypadáme moc teple oblečení!" řekla Kristinka a má pravdu. A já teď nevím, jestli z toho chudák kluk nebude mít ještě těžší hlavu.

Ale co, konec světa je tady a vánoce jsou za rohem. Vidíte toho ducha vánoc?


Hezké svátky vám všem!

Žádné komentáře:

Okomentovat