úterý 22. května 2012

Vy jste dobrý oldskůl,

řekl mi prodavač mobilů, když preparoval simku z mého telefonu. Nebyla to taková hrůza. Volal, posílal zprávy a při správném větru chytal signál i v lese, jenom ta baterka už nebyla co dřív. Vzrušená z toho, že můj nový telefon mluví česky a ještě má opravdovou klávesnici,

foto: http://www.gadget-guides.com


jsem si nechala ujet autobus a na zastávce přemýšlela, jak to myslel. Je pravda, že peču chleba, dětem šiju oblečení, vyrábím nádobí a v truhlíku za oknem pěstuju ředkvičky, myslela jsem ale, že tohle jsou věci veskrze moderní.

Tyhle jsme měli dneska k snídani.


Anebo chtěl říct, že jsem stará? Slovo oldskůl mi v hlavě ještě nezdomácnělo a nemám jasno v tom, jestli je hanlivé anebo jde o pochvalu. Asi chtěl říct, že starý je můj starý telefon. A to se teda nesplet.

Žádné komentáře:

Okomentovat